söndag 23 mars 2008

Hurraa...en till blogg att kolla in....

Åkte till stan tidigare , lämnade bilen på jobbet och tog tjejerna på en dryg timmes prommenad - helt ljuvligt väder...strålande sol oc några grader!

Jag och Anki hade Söndagspasset idag och hade rätt bra med folk...det är som att man på nå´t sig unnar sig saker då man är på semester eller Påskedig...Det har gått mycket dofter i några dagar nu...speciellt nya sommar ESCADAN som varit på Superpris Påskhelgen!

Efter jobbet var det dags att hålla kol på dagens match Huddinge - Asplöven som tyvärr slutade 2-0 (suck)...då blir det inte så kul resa hemåt...

I skrivande stund är jag " Blogg-Mentor " till en blivande bloggare...Ser fram emot att få hälsa dig välkommen till Bloggvärlden !! Kolla in mina länktips...

Annsi och Clara var in en snabbis eftersom Clara var så sugen på en skotertur...men hon hade rätt bråttom hem sen...

Gubben ringde precis...tyckte att det inte var mycket att säga...Huddinge var bättre...

Ha det , alla läsare och tjyvläsare...

2 kommentarer:

SOFIA sa...

Huuu, mobbning! du har skrivit mitt namn med liten och alla andra länkar med STOR! x'D (haha!, inte är det farligt! gillar bara att retas!)

Cathi sa...

Tänk vad man kan vara blind när man sitter länge framför den här " dumburken" - jag SÅG det först nu när du skrev det...
Kul när ni hälsade på idag...Kramar...