onsdag 1 oktober 2008

Morgonmys...

Mysig start på morgonen...gav Tilda morgonvälling medans Jenny bytte på henne - tänk vilken guldklimp som kommit in i våra liv!!! Nu har dom somnat om men som vanligt så är jag pigg som en mört kl. 06.00 varje morgon. (jag VET-det är åldern)

Micke är i Stockholm och Anton jobbade natt så Jenny och Tilda följde med mig hem efter jobbet igår.Micke har haft mycket resor ...Langesund , Gävle och så Stockholm titt som tätt - men nu blir det lite lugnare ett tag.

Och till helgen blir det EDEN weekend för Ermlings och Perssons. Lite oklart om Johan kan följa med - han har börjat spela hockey igen ( STIL Hockey) och om han spelar match på Lördag så kommer han inte med.

Mamma och pappa har lovat bo hos oss med Moa och Annika har lovat ha Molly inneboende i helgen.-Tack för det - du vet att behövs hundvakt i retur så finns jag här !! Molly trivs bra med Nala och Isla och valpar har hon ju aldrig haft problem med så det ska nog gå bra...

Nu ska jag gå ock käka frukost, men avslutar med en bild som jag tog på väg hem i förrgår...Var tvungen att stanna och fota vid Keräsjokiån - det är alltid så vacker himmel just där när man kör hem vid fem-sex tiden på kvällarna...


...synd att jag ej kom körande en halvtimme tidigare...men vacker även nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man verkligen "hör"vilken lycklig mormor du är !
Hoppas man får uppleva det i framtiden...
Visst är det vackert ute nu !!
Känslan är svår att få med på bild...men jag har sett med egna ögon.
Molly kommer att få det gott hos mig och va bra att jag har "tillgodo" hos dig...
Kramar.

Mallu J sa...

Huh, du är verkligen morgonpigg =) Men då lägger du dig förstås redan kl. 21 på kvällen som en riktig mormor ;) Tänk att det är inte länge sen du berättade om stora nyheten på Jala att Jenny ska få en bebis, tiden går så otroligt fort..men som sagt tiden går fort när man har roligt =) Vilken vacker bild du har tagit! Jag har helt koncentrerad mig och fota på Jenna nyförtiden,men hon är ju den finaste som finns så varför fota på nåt annat =) Ha det så gott i Eden, det är såå härligt där. God mat och härligt bad! Och bra sällskap. Jag är minst sagt avundsjuk...