onsdag 24 februari 2010

60 års kalas...




Först och främst: Grattis Gitta på 60 års dagen


Födelsedagen var igår den 23:e och firades hemma hos syrran bland nära och kära... Vi passade även på att ta ett familjefoto dagen till ära...



Just nu är jag hemma från jobbet för att ta det lugnt med ryggen. Vågar inte stå långa dagar eftersom det känns ner efter benet när värken blir värre och jag är så djäkla rädd att hamna i samma elände som sist - alltså diskbrock!

Jag tror att det är den andra buktningen som känns nu men eftersom det ej är lika hemsk värk så tror jag ej att den brustit...Det värsta är att jag ej hittar någon ställning för natten som känns smärtfri - vore så bra att ryggen fick återhämta sig på natten...Testade Tildas TV stol förra natten för att få 90graders vinken under knäna men det funkade inte. Får helt enkelt varva att gå och ligga platt på golvet och undvika stå el. sitta - så det blr korta sittningar vid datorn , suck.

Gubben har endagsjobb i Stockholm - han åkte med första flyget och kommer ikväll- skönt. Man är som ungarna när man är dålig - man vill ha sällskap :) Tur man har Melker att kramas med...

Ha det bra... /Cathi

Inga kommentarer: