torsdag 20 mars 2008

Grattis Gubben min...och lite annat...

Gubben åkte med mig till stan - lämnade honom på Ishallen. Det är ju dags för två första utmaningarna i kvalserien... Troja-Ljungby på Fredag 16.00 och Huddinge på Söndag 16.00 - så det gäller att hålla tummarna hela helgen !!


Dessutom är det Gubben mins födelsedag - Jättepuss på " 26 " års dagen !


Har hållt på och ojjat mig att vi är gamla : -Tänk ! Du fyller 46år!! Nyss var vi 20...och tyckte dom över 40 var OTROLIGT gamla! Menade inte att retas - jag bara reagerade helt spontant - vilket ledde till att han till slut utbrast: - Vänta bara till 11Maj när DU fyller!

( orkade ej skriva klart så jag fortsätter idag - Fredag)

Var en snabbis till ICA Laxen fixade snabblunch och for sedan ut på isen och promma med tjejerna innan vi satte oss på verandan med filt under och myste i solen.Vädret är helt underbart - strålande sol och bara ett par grader kallt!


Moa och Molly myser i solen...


...och det gör jag också !


Annsi , Perra , Robin och Clara (och Lizzi) var förbi på verandafika.det är så lätt att kika in så här när det är skare - 2min. på skoter eller en promme efter isen...

Micke ringde från Ljungby - det börjar närma sig match - 16.00 gäller det! Hoppas Nerflyttade Haparandabor finns på plats och hejar fram Asplöven till vinst!!

Själv ska jag hålla koll på matchen genom Länken som finns på min blogg!! (vink, vink)

Inga kommentarer: