lördag 1 mars 2008

Jobb - 6års kalas och Lördagsmys...

Började 10.00 idag och det var tur eftersom jag legat klarvaken mellan 03.30 och 04.30 ...fattar inte vad det var...men irriterande var det!!

Bra dag på jobbet annars...sedan smet jag 14.00 och hämtade mamma och pappa för att åka och gratta Robin på 6års dagen.

GRATTIS ROBIN PÅ 6-års dagen ! ( OCH VIRPI I TAMMERFORS !!

Efter att jag skjutsat hem mor och far så åkte jag hem och blev bjuden på pepparbiff med "pottiskrumelurer" - supergott !!

Nu ska jag avsluta och se deltävlingen i schlagerfestivalen! Ska bara berätta om en lite lustig episod på jobbet igår...



Det var nämligen en tant som såg mina "vackra plåster" efter "buloperationen" på bägge armarna och frågade:

-Är det där sådana där nikotinplåster ?
Så hon tänkte nog att det var synd om mig som är SÅ beroende!!!

Vackra drömmar tills i morgon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

"pottiskrumelurer" vad är det ??

Nåja det lät som nåt gott i allafall.

Cathi sa...

Hi , hi kom inte ihåg namnet på dom där kryddade potatis "korkskruvar " som man köper frysta !!