söndag 2 mars 2008

Ledig Söndag med lunchgäster...

Var ute med tjejerna på förmiddagen...Moa fick leka med bollen och Molly fick träna på att sitta - även om jag gick längre bort med Moa och hon var jätteduktig! Men med leksak VILL hon bara inte leka !! (Ändå hade jag godis i bollen)

Micke hämtade Disa och L8 och jag fixade köttsoppa till lunch. Det var meningen att mamma och pappa också skulle komma men pappa sa att dom kommer en annan helg - det GÅR bara inte att lämna TVapparaterna ( jaa... TVÅ stycken - en med vasaloppet och en med världscupen på finsk TV)

Det är ett bra tag sedan vi har haft Disa och L8 på besök eftersom det är så få helger som vi båda är lediga samtidigt.

På kvällen kollade vi en gammal Beck film...

Och nu ska jag krypa under täcket och läsa lite innan det är dags för John Blund...

Förresten är det Tildas 2 månaders dag idag och jag saknar henne ( och hennes mor) mer än nå´nsin!! ...och Johan lär man väl inte se på flera veckor än...han är i Luleå och Jenny i Schweiz och det är nästan så att man swer Jenny oftare!!...nåja det är väl ett bra tecken i och för sig - då trivs han väl!

Inga kommentarer: