tisdag 4 mars 2008

Jobb - och inte så mycket mer...

Åkte lite tidigare till stan så jag hann ta en morgonpromme och lämna in köttsoppsgrytan till mamma och pappa innan jag började jobba- det var så mycket kvar så jag tog min lunchpromme med tjejerna förbi dom och åt köttsoppa tillsammans med dom.

Fick besök av Mats på Depend men det gick rätt snabbt(hade inventerat Depend igår) och han hade intye så mycket nytt.Men det är bra att han är på hugget att fixa jubileumsvara...annars får man fråga försäljarna men han såg våra fina " JALA 75års skyltar " utanför dörren och erbjöd sig direkt!

Annars har jag fått rätt mycket gjort...lagt in varor och"störtat" Elizabeth Arden kampanjen: -Köp en RadiantMake-Up och FÅ en Good Morning Skin Serum (värde 350) på köpet! - samt kollat en massa fakturor...det har varit bra med kunder men sista 1,5 timmen var det riktigt körigt! Flera nya YSL bonuskunder på raken!
Anette fick hjälpa mig att räkna kassan då jag hade fullt upp! Men det gick inte så mycket över i alla fall...

Och efter att ha varit ute en stund med tjejerna så har vi myst i soffan - ja inte bara myst - vi var tvugna att reda ut lite tovor i pälsarna också!! Mest Molly som vanligt...

Micke är på väg hemåt efter en dag i Stockholm ( och så skulle han stanna till hos Johan en stund) - tur att det inte har blivit så många av dom resorna på sistone...

Känner mig lite hängig så jag ska nog krypa till kojs på en stund.(fick faktiskt ta ett par alvedon på lunchen också) Det har varit så där lite retfullt ett bra tag nu - men det har inte brutit ut!

Lea stackarn har tagit ledigt för att mysa med ungarna nu när det är sportlov och så har hon blivit sjuk...KRYA PÅ DIG KRAMAR ! Du får göra det bästa av saken - ta ungar och vovvar och lite bra filmer och kryp under täcket allihop!!

Hej på Er läsare och tjyvläsare till nästa gång...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir nästan lite småstressad bara av att läsa om din dag på jobbet.
Det är så skönt att vara ledig med barnen.

Anonym sa...

Går det fortsatt bra med vovvarna? /Linn

Cathi sa...

Det går jättebra - det är nu över 3 veckor sedan dom slogs.Förutom en mindre indicent...Var först rädd att det bara var paus då Moa började löpa men det verkar hålla i sig...peppar,peppar.
Får nog ta åt mig då det blev bra när jag blev starkare ledare...
Det är så härligt att kunna mysa med dom igen...

Anonym sa...

Åå, vad bra :-) Ja, ta åt dig, det är bra jobbat! /Linn