söndag 30 mars 2008

Ledig Söndag...& 8års kalas!

Ska börja med att berätta att det var hockey igår..Asplöven - Väsby och efter 2 måls ledning kom Väsby ikapp när det återstod mindre än 2 minuter - VILKEN BESVIKELSE !! Det blev alltså 4-4.
Förtfarande har Asplöven chansen MEN det blir tufft!! Nu är det Mariestad och Väsby borta som gäller den har veckan och nästa helg är det hemmaarena igen1

...och så idag - först och främst GRATTIS ELLEN på 8 års dagen !!


Busig sommarbild på Ellen...


Micke for då iväg på Hockeyresa och Johan bestämde sig i sista stund att han skulle stanna ett par dagar - och gjorde mamma VÄLDIGT glad!! Kl. 15.00 var vi bjudna på fika hos Ellen och vi plockade upp mamma och pappa på vägen. Efter kalaset åkte Johan hem med mor och far medans jag tog tjejerna på promme i plaskvädret. FY , vad det är tråkigt med slask !! Tar mycket hellre riktigt kallt väder än det här !! Vi prommade till mor och far och sedan åkte vi hem - ville inte ta in tjejerna till mamma då dom var så leriga.
Nu ska jag fixa lite käk till johan och mig ( och tjejerna) - sedan blir det väl att slöa framför TVn! - Om jag inte lyckas locka Johan till en match " Ticket to ride". Vi spelade igår , Johan , Micke och jag och gissa vem som vann !! Tjingeling !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du lagt av...