söndag 6 april 2008

Ditt och Datt...

...oops , flera dagar sen nu...

På Onsdag var jag ledig så jag skjutsade Johan till Luleå ( har fortfarande svårt att säga "Hem till Luleå")
och var inte tillbaks förrän på kvällen efter lite shopping och pizzaätande på studentrummet!

På Torsdag kom Gubben hem - skönt att dom vann mot Väsby så resan hem blev lite roligare!

Själv har jag jobbat alla dagar nu - är inte ledig förrän på Fredag då vi åker till Schweiz!
Vi har varit förkylda - Gubben, Johan och jag ett tag nu så det gäller att "kurera" sig så man inte ligger sjuk när vi ska iväg!!

Blev lite bortskämd igår - efter jobbet hade Gubben eldat tunna - så det blev bastu/tunna bad och sedan bjöd gubben på grillad entrecote - mums! Härligt när grillsäsongen börjar igen!!

Nu ska jag göra mig klar - jobbar 11-15 och sedan är det Hockeydags !

ASPLÖVEN - HUDDINGE 19.00 IDAG SÖNDAG ! - Håller tummar och tår att dom vinner dessa två hemmamatcher som är kvar. Även om det är super att dom kommit så här långt så vore det ju härligt att kunna avsluta med två vinster!! ( Tyvärr hade dom flera sjuka på träningen i förrgår!)


...och den matchen slutade 3-3 - och trots att det blev förlängning så ändrades inte det resultatet! På nå´t sätt kändes det som en "förlust" eftersom det fanns möjligheter - MEN det bara inte blev mål...O andra sidan härligt att spela lika mot ett lag som spelat i allsvenskan förra säsongen och alltså har SÅ mycket mer rutin!!

Inga kommentarer: