måndag 7 april 2008

Promme,jobb,promme och fira födelsedag...

Skönt att vakna till strålande sol efter en tids snö och blask !

Åkte tidigare till stan och tog tjejerna på promme ( lite blåsigt var det...) innan jobbet . Rätt lugn dag idag - jag och Lea höll på med prisändringar som fått ligga då vi ej haft tid tidigare.Dessutom gjorde jag klart annonser till svensk och finsk tidning så man slipper stressa när jag kommer tillbaka från Schweiz.
Efter jobbet var jag på promme med tjejerna(vi följde Lea en bit) och sedan träffades jag och gubben (efter hans träning) för att gratta Mippe på födelsedagen(som egentligen är i morgon - men då är det hockeymatch) 39år blir han "pojkspolingen" - ett år tills han blir fullvuxen!!

Nu är det upp och ner här hemma...har badat Molly(efter att hon traskat genom varje pöl på prommenaderna idag) - kört igång tvättmaskinen - plockat fram resväskorna och - mitt i allt - satt mig och blogga!!!
Måste förbereda packning nu...i morgon är det som sagt Hockey - sista matchen för i år...sen är det Sussis födelsedag och Middag hos Inger för hela JALA gänget på Onsdag.

ASPLÖVEN - TROJA/LJUNGBY imorgon TISDAG kl. 19.00
Ryktet säger att TROJA har egen hejarklack med sig!


1 kommentar:

Familjen Ermling sa...

Hej mamma... 3 saker:

1. Har beställt klänningen och det blev bara 1150 med expressfrakt (5 arbetsdagar) och skräddarsydd... heeeelt sjuuukt! =)

2. Kan du köpa 1 tacodip, 1 tortilladip, 1 ranchdip & 1 holidaydip när ni kommer. 4 borde räcka 2 veckor =)

3. Och sist men inte minst. Snälla köp 1 påse algrens bilar åt mig också... Men ta inte med en massa godis i övrigt (om ni gör det så ta med fruktigt godis som anton kan vräka i sig för ta ni med salt så vräker jag i mig allt själv!). Ska ju komma i klänningen jag har beställt! =)