onsdag 8 oktober 2008

Jippiii !!

Ibland har man tur...
Jag och gubben köpte varsin lott i Asplövens billotteri - och jag sa till gubben att det inte var nå´n ide´att han köpte eftersom jag ändå vinner bilen...och då tyckte han att han skulle vinna bilen och att jag kunde ta 2:a priset - OCH DET GJORDE JAG !! Resecheck 25.000 !!

Bilen gick till Niklas Hermansson , vilket var jättekul eftersom han är en gammal hockeykille vars föräldrar jobbat mycket för klubben!

...kanske det är nå´n "där uppe" som visar lite uppskattning för alla år som "Bingomamma" och "korvförsäljare" i klubben (ler) - hursomhelst så är jag SUPERGLAD !!

Dom ringde imorse - men jag fick inte säga till nå´n att jag vunnit eftersom vinnarna skulle hämta vinsterna i 2:a periodpausen ( ASPLÖVEN-PITEÅ HC) - som Asplöven förlorade 0-2 - Piteå var helt enkelt bättre !

Nu har gubben också kommit hem från Stockholm och jag ska koka mig en kopp te och försöka varva ner så jag kan sova...Suss Gott

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis!!!! Jag hade ju också tänkt vinna bilen, men får väl stå över denna gång...*ler*

Cathi sa...

Tack...det är som i TV reklamen:
-Plötsligt en dag händer det !!

Anonym sa...

Grattis än en gång...och tack för vinsttårtan som du bjöd åt oss alla på jobbet.
Vi gläds med dig !
Kramar.

Cathi sa...

Du vet ju att "det finns alltid en orsak att fira med tårta" - vad det än handlar om - speciellt för oss gottegris "oxar" , eller hur...

Mallu J sa...

VOV!! Vad roligt =) Man kommer ju långt med 25 000kr!! Säkert bara svårt att välja vars man ska åka. Själv skulle jag gärna fara till Malediverna...så om du inte kan bestämma vart du vill så kan jag hjälpa och använda kontet ;) Men jättegrattis till dig,hoppas du får en oförglömlig resa!!!

Cathi sa...

Tack...det HAR varit svårt eftyrersom vi verkligen inte hade någon tanke att resa...vi har tänkt satsa pengar på ny trappa in och tvättstuga...så det kom verkligen plötsligt...men nu blir det Phuket den 31 Mars eftersom vi inte vill åka senare när det börjar vara fint här hemma...men det ska verkligen bli härligt och resa på tu man hanh med gubben och bara mysa...vi har 25årig bröllopsdag nästa år , så det passar ju bra...