söndag 18 januari 2009

Jobb hela helgen...

Det är Söndag kväll men det känns ej som att det varit helg när man jobbat både Lör. och Sön....

Moa och Melker har varit hemma med husse bägge dagarna och Melker börjar bli riktigt duktig i sin "pott -träning". Dom busar och sover vartannat och man ser att Moa är mycket gladare nu när vi har Melker.

Har varit och visat lägenheten för det unga paret som jag lovade första tjing att hyra om vi ej sålde den.Skönt med folk man vet är OK och dessutom känner jag bägges föräldrar. Dom meddelar inom ett par dagar om dom tar den - jag hoppas det för det känns som att jag inte orkar vänta på dom ev. köparna utan vill ha allt klart i och med att jag åker in på min operation på Tors. morgon kl. 07.00 och sen blir jag ju inlagd upp till en vecka...Har ju några seriösa till att ringa från mail listan men hoppas på dessa två.

...dessutom påminde Jenny om att Melker måste få sitt 12veckors vaccin - och det måste jag också fixa innan Tors.-Hade helt glömt bort det-har haft tankarna på annat sista tiden...

Kom hem för en stund sen och gubben hade maten klar( i går också) -Tack gubben min! Det är sååå uppskattat. Det hade jag ingen aning om den gången framför prästen, när jag tackade ja - att jag skulle få en matlagningsintresserad man på "gamla da´r". (ler)



Ett så här fint God Natt MMS fick mommo och moffa i går kväll - Tilda i ny pyjamas...Gissa om man sov gott efter det !!

Inga kommentarer: