fredag 3 juli 2009

Inget pass...

Är lite småsur...fick brev från veterinären igår och blev så glad eftersom jag kände ett pass i kuvertet - men blev strax besviken då det stod att passet var ogiltigt eftersom Melker ej hade tillräckligt med antikroppar !!!
I år har jag fyra fall i min omgivning som ej blivit godkända MEN innan dess (trots att man känner mycket hundfolk) hade man bara hört talas om att det kunde hända ?!! Man funderar om vaccinet är sämre nu eller?? Suck... Nåja , det är vad det är...

Kommer precis hem efter att ha varit och grattat Camilla och Therese som fyller 14 år idag. Man känner sig gammal när tjejerna är så stora...

Frågade gubben om vi inte skulle gå på Pubafton på strandplan ( Brottarnas) men blev så trött så jag orkar inte - har varit en lång vecka...

Avslutar med lite bilder...


Bus med Tilda i trappan under Midsommarhelgen då dom var och hälsade på.


" Kan gå själv i trappan! "


Alltid nära till skratt...


" Reklamjobb för Burlins Motor "




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Cathi...blev du såå trött???...vad va du sa...innan du gick hem från jobbet idag?...flin...

Nåå ha en skön ledig dag imon, Kram.

Cathi sa...

Mmm...man ska inte säga för mycket!!
Kollade klockan när jag gäspade första gången - och den var 19.55!!??