onsdag 15 juli 2009

Vad glad jag blev...

Kom hem från jobbet igår och råkade kika ut genom fönstret och fick en överraskning...

Fick nämligen en rosplanta av Annika när vi flyttade hit för några år sedan och igår hade den första rosen slagit ut! Vi pratade med Annika om den förra veckan och jag sa just att jag inte lyckats få den att blomma - så gissa om jag blev glad...så här fin är den...


Har beundrat rosorna på Mammas och Pappas gård och Mamma sa att det var " Hansanruusu" och jag tror att det här också är en sådan.

Hinner ej blogga mer - måste göra mig klar för jobb men var tvungen att skriva ner detta - vet att du Annika kikar in här...

Ha en bra dag alla...Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att den kommit igång !

Visst kikar jag in här hos dig, men du är lite lat på att blogga (flin)!

Kramar.

Cathi sa...

Hmmm....jag vet...känns som att tiden inte räcker till...
Så lite tid att umgås på kvällen efter jobbet , suck...har inte samma ork (åldern...)