fredag 18 april 2008

Vardag igen - men ledig dag...

Sov lite längre och när jag skjutsade gubben till stan på förmiddagen så blev jag och tjejerna kvar där...

Kikade in på jobbet och fortsatte sedan till mamma och pappa - kikade även in i "Ermlings lya" som verkligen fått ett lyft! Vilken skillnad färg , tapeter och nytt toagolv gör!! Tommy är så gott som klar , ska bara foga lite ...

Var på långpromme för att trötta ut tjejerna - men det blev nog tvärt om!! Var slut och varm när jag tog in dom för att duscha tassar och magar hos mamma. ( sååå sandigt och smutsigt ute nu...)

Var till MAXI ICA så mamma fick handla och Gitta kom också dit och bjöd in oss på lunch imorgon - och det tackar man inte nej till! ( Gitta är nämligen en jätteduktig kock!) Köpte en färdiggrillad kyckling som jag och pappa kalasade på så mamma skulle slippa laga mat nu när hon själv inte vågar äta. Stackarn är dålig i tarmarna igen och satt och åt en barnmatsburk till middag!

Nu ska jag krypa upp i soffan med tjejerna och mysa...dom är nämligen bästa vänner igen.( och det styrker min teori att Molly passade på när jag var borta och hon trodde hon skulle få "back-up" av hundvakterna)

Nu alltså kvällste och vovvemys...tjingeling.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild på Tilda du lagt in på sidan överst!