måndag 12 januari 2009

Tildas 1 års dag m.m

Vi var till Umeå och firade Tildas 1 års dag...

Kladda med egen tårta hör till !!



...och här en snutt då Gumman går "själv"med lite hjälp av GÅ vagnen.





Efter det har Jenny, Anton och Tilda hunnit vara hit en snabb sväng och städa ur lägenheten och då passade jag på att ta en dag ledigt för att vara med Tilda. Mamma och pappa var också hos oss hela dagen-dom hade saknat Tilda dom med...
Sedan kom Cathrin med barnen , Gitta och Bertil och Helge med Ellen (Sebbe och Julia var på dansträning) och alla ville dom se Tilda innan hon åker(Jenny och Anton också men dom städade till sent så dom missade släkten) Fredag morgon åkte dom iväg mot Umeå...(ont i hjärtat gjorde det)

Helgen har jag varit ledig så på Lördag plockade vi bort julen men annars var det en lugn hemmadag.Ute med Moa och Melker på gården då det var riktigt härligt väder.


Detta är det enda som är kvar av julen - julblomman av L8 blommar så fint



Det är så härligt att se dom två ihop - dom har verkligen blivit kompisar...



Moa och Melker



Och när dom inte busar så sover dom ihop - Melker njuter på rygg


Nu ska jag fixa mig för jobb...Moa och Melker får följa och träffa kompisarna på jobbet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Tack för hälsningen...jag känner mig bättre nu,jag har vilat och tagit det lungt...skönt.

Nå är hon ju gullig erat barnbarn...kul med filmklippet!
Förstår att det känns ont i hjärtat...

Din tröst får bli Melker och ej att förglömma...Moa har tagit Melker till sin kompis...det blir jag alldeles varm i hjärtat av...jag har ej glömt hur det kan vara...
Jag är helt övertygad av att du valde rätt valp!!!
Ses på torsdag på jobbet.
Kramz.

Cathi sa...

Ja tänk ändå så det kan bli...det är nog det där med intuition, som vi har pratat om(ler)

Och ja...hon är naturligtvis världens gulligaste!!(ler ännu mer)

Ses i morrn ...